FEMUR BEHEER - LOGO

Over ons.

Wij zijn Fémur Beheer. Wij bieden alles-in-1 VvE beheer zonder poespas. Ons belangrijkste speerpunt bij VvE beheer is het verlenen van snelle service. Hierdoor zijn de problemen gewoon zo snel mogelijk opgelost en kunt u zorgeloos wonen. En dat is wat u uiteindelijk wilt als u het VvE beheer overdraagt, toch?

WAT WIJ VOOR U KUNNEN BETEKENEN.

duurzaam
VvE Beheer.

Voor een VvE is het proces om energiebesparende maatregelen te nemen niet eenvoudig. Fémur Duurzaam kan ondersteunen om maatregelen te incorporeren in het MJOP. Ook bieden wij ondersteuning aan bij de besluitvorming.

Financieel
VVE Beheer.

Wij beschikken over ons eigen administratiekantoor. Dat betekent dat we alle kennis en benodigdheden in eigen huis hebben. Onze medewerkers nemen de tijd om u uitleg te geven over de huidige financiële situatie bij uw VvE. In klare taal.

Technisch
VvE Beheer.

Goed technisch VvE beheer verhoogt het woonplezier. Daarnaast heeft een goed onderhouden gebouw effect op de waarde van uw eigen woning en dat is dan weer mooi meegenomen wanneer u besluit uw woning te verkopen. Fémur Beheer helpt u daar graag bij.

Klantverhalen.

Wie kan er beter vertellen wat wij voor u kunnen betekenen, dan onze klanten. Lees onze klantverhalen en ontdek de voordelen van een samenwerking met ons.

VVE BREDEVOORDE
Fémur heeft vanaf dag 1 direct voor ons klaar gestaan en ons met alles geholpen en dit is tot op de dag van vandaag nog steeds zo. Zeer korte lijnen en alles is bespreekbaar.
VVE PRINCENSTAETE TE ROTTERDAM
“Fémur is een professionele pro-actieve beheerder voor een goede prijs / kwaliteitsverhouding!!”.
VVE ST. JORISPLEIN TE RIDDERKERK
Sinds ruim acht jaar is Fémur Beheer onze beheerder. De samenwerking is erg goed, waarbij de professionaliteit van de medewerkers opvalt. Financieel, technisch en ook (tot ingewikkeld) juridisch advies; je kunt het niet bedenken of Fémur is in staat ons daarbij te helpen. Altijd vinden zij een oplossing om een probleem op te lossen. Als het bestuur met oplossingen komt, passen zij zich daarbij aan. Met de helpdesk is er een korte lijn, met behulp waarvan eventuele problemen vaak snel opgelost worden. De samenwerking wordt elk jaar in de ALV geëvalueerd, en tot tevredenheid van de bewoners elk jaar weer voortgezet.
Previous
Next

De standaarden van Fémur Beheer.

De extra's van Fémur

Naast bovenstaande diensten, staan we u graag met raad en daad terzijde bij alles wat er komt kijken bij goed VvE-beheer. Hieronder vind u daarom een aantal diensten die wij u ook graag bieden.

(Ver)huurservice.

Fémur Beheer levert alles-in-1 VvE Beheer. Beheer van vastgoed voor eigenaren, beleggers en investeerders behoort daar ook toe. Al dan niet in combinatie met het beheer van een VvE. Zowel particulier als commercieel. Of het nu om huizen, kantoorpanden of kleinschalige bedrijfspanden gaat – wij regelen alles wat er te regelen valt. Van het afsluiten van huurcontracten tot het innen van de huurpenningen. Van calamiteiten als ruitschade, verwarmingsproblemen, elektrische storingen tot lekkages en inbraakschade. Wij zijn de schakel tussen eigenaren enerzijds en huurders en/of gebruikers anderzijds.

Overstapservice.

Bent u niet tevreden over uw huidige VvE beheerder? Wij zorgen ervoor dat u soepel en zonder onnodige rompslomp naar ons over kunt stappen. Wij nemen de overstap voor u volledig uit handen. Hebben we groen licht, dan kunnen we zelfs binnen een week voor uw VvE aan de slag

eigen vergaderzaal.

Op onze locatie in Papendrecht hebben we een ruime, professionele vergaderruimte beschikbaar. Zo weet u dat u bij vergaderingen altijd ergens terecht kunt. En het bespaart natuurlijk kosten.

Hoe wij werken.

Meestal maakt niet wat je doet, maar hoe je het doet het verschil. Daarom vertellen wij u graag hoe wij werken.

Mensenwerk.

Mensenwerk

VvE beheer is mensenwerk, weten we bij Fémur Beheer. De voornaamste taak als beheerder is dan ook samenwerken met de mensen waar het om gaat. We draaien inmiddels ruim tien jaar mee in de wereld van vastgoedbeheer en weten precies waar de pijnpunten liggen. Waar de schoen wringt. Onbereikbaarheid van beheerders, bijvoorbeeld. Of vage, onduidelijke antwoorden op vragen. Daar zit niemand op te wachten. Wij stellen hier goede, inhoudelijke kennis van zaken en een persoonlijke aanpak tegenover. Wij kijken vooral naar de mensen achter de VvE. Zij moeten er tenslotte wonen, niet wij.

Proactief en preventief

Preventief en proactief

We lopen liever niet achter de feiten aan. Daarom gaan we preventief en proactief te werk. Doordat we goed contact houden met eigenaren en bewoners, weten we wat er speelt. Zijn er problemen? Dan zijn we hiervan meteen op de hoogte. Op deze manier kunnen we direct aan de slag met het zoeken naar passende oplossingen. Ook denken we graag vooruit om moeilijkheden zo veel mogelijk te voorkomen. Zo voeren we bijvoorbeeld standaard twee keer per jaar een onderhoudcontrole uit.

slimme software.

Slimme software

We maken gebruik van slimme software waarmee u te allen tijde kunt volgen waar we mee bezig zijn. Deze software stelt ons in staat om u als eigenaar effectief te informeren over ontwikkelingen en updates. Van meerjaren onderhoudsplan, tot de status van reparatieverzoeken, tot notulen van vergaderingen: alles vindt u hier in terug. Daarnaast biedt deze software u een overzicht van alle technische en financiële zaken. Zo behouden we een open manier van werken, waarin iedereen weet waar hij of zij aan toe is.

Mensenwerk.

Mensenwerk

VvE beheer is mensenwerk, weten we bij Fémur Beheer. De voornaamste taak als beheerder is dan ook samenwerken met de mensen waar het om gaat. We draaien inmiddels ruim tien jaar mee in de wereld van vastgoedbeheer en weten precies waar de pijnpunten liggen. Waar de schoen wringt. Onbereikbaarheid van beheerders, bijvoorbeeld. Of vage, onduidelijke antwoorden op vragen. Daar zit niemand op te wachten. Wij stellen hier goede, inhoudelijke kennis van zaken en een persoonlijke aanpak tegenover. Wij kijken vooral naar de mensen achter de VvE. Zij moeten er tenslotte wonen, niet wij.

Proactief en preventief

Preventief en proactief

We lopen liever niet achter de feiten aan. Daarom gaan we preventief en proactief te werk. Doordat we goed contact houden met eigenaren en bewoners, weten we wat er speelt. Zijn er problemen? Dan zijn we hiervan meteen op de hoogte. Op deze manier kunnen we direct aan de slag met het zoeken naar passende oplossingen. Ook denken we graag vooruit om moeilijkheden zo veel mogelijk te voorkomen. Zo voeren we bijvoorbeeld standaard twee keer per jaar een onderhoudcontrole uit.

slimme software.

Slimme software

We maken gebruik van slimme software waarmee u te allen tijde kunt volgen waar we mee bezig zijn. Deze software stelt ons in staat om u als eigenaar effectief te informeren over ontwikkelingen en updates. Van meerjaren onderhoudsplan, tot de status van reparatieverzoeken, tot notulen van vergaderingen: alles vindt u hier in terug. Daarnaast biedt deze software u een overzicht van alle technische en financiële zaken. Zo behouden we een open manier van werken, waarin iedereen weet waar hij of zij aan toe is.

Nuttig netwerk.

Nuttig netwerk

Door de jaren heen hebben we niet alleen veel ervaring opgedaan, maar ook een groot netwerk opgebouwd. Een groot netwerk waarmee we u het beste van dienst kunnen zijn, omdat het ons in staat stelt snel te kunnen schakelen tussen de VvE en alle andere betrokken partijen. Hierbij verliezen we de onafhankelijkheid van de VvE niet uit het oog. De keuze van connecties ligt altijd bij de VvE zelf. We stellen enkel ons netwerk in dienst van de VvE.

Nuttig netwerk.

Nuttig netwerk

Door de jaren heen hebben we niet alleen veel ervaring opgedaan, maar ook een groot netwerk opgebouwd. Een groot netwerk waarmee we u het beste van dienst kunnen zijn, omdat het ons in staat stelt snel te kunnen schakelen tussen de VvE en alle andere betrokken partijen. Hierbij verliezen we de onafhankelijkheid van de VvE niet uit het oog. De keuze van connecties ligt altijd bij de VvE zelf. We stellen enkel ons netwerk in dienst van de VvE.

Bekende gezichten.

Bekende gezichten

Wij werken met vaste contactpersonen. Mannen en vrouwen met liefde voor het vak die uw VvE onder zijn of haar hoede nemen. Mensen die álles weten van uw VvE en met u meedenken. Zo voorkomen we een wirwar van gezichten, scheppen we duidelijkheid en zorgen we ervoor dat u altijd direct inhoudelijk antwoord krijgt op al uw vragen. Zowel telefonisch, als in vergaderingen. En hebben we niet meteen een antwoord klaar, dan zetten we alles op alles om zo snel mogelijk de juiste informatie of passende oplossing voor u te vinden. Van het kastje naar de muur sturen, daar doen we niet aan.

bereikbaarheid.

Bereikbaarheid

Niemand te spreken krijgen. We kunnen gerust zeggen dat dat tot de ergernis top tien behoort wanneer we het hebben over VvE beheerders. Zeker in noodgevallen. Dat begrijpen we maar al te goed. Daarom zijn we elke maandag t/m donderdag tussen 09:30 uur en 12:00 uur en tussen 13:00 uur en 15:30 uur telefonisch bereikbaar en vrijdag tussen 09.30 uur en 12.00 uur. Daarnaast kunt u ons natuurlijk altijd mailen, of uw vragen stellen via de handige chatfunctie op onze website. En voor noodgevallen kunt u ons 24/7 bereiken op ons speciale calamiteitennummer.

Bekende gezichten.

Bekende gezichten

Wij werken met vaste contactpersonen. Mannen en vrouwen met liefde voor het vak die uw VvE onder zijn of haar hoede nemen. Mensen die álles weten van uw VvE en met u meedenken. Zo voorkomen we een wirwar van gezichten, scheppen we duidelijkheid en zorgen we ervoor dat u altijd direct inhoudelijk antwoord krijgt op al uw vragen. Zowel telefonisch, als in vergaderingen. En hebben we niet meteen een antwoord klaar, dan zetten we alles op alles om zo snel mogelijk de juiste informatie of passende oplossing voor u te vinden. Van het kastje naar de muur sturen, daar doen we niet aan.

bereikbaarheid.

Bereikbaarheid

Niemand te spreken krijgen. We kunnen gerust zeggen dat dat tot de ergernis top tien behoort wanneer we het hebben over VvE beheerders. Zeker in noodgevallen. Dat begrijpen we maar al te goed. Daarom zijn we elke maandag t/m donderdag tussen 09:30 uur en 12:00 uur en tussen 13:00 uur en 15:30 uur telefonisch bereikbaar en vrijdag tussen 09.30 uur en 12.00 uur. Daarnaast kunt u ons natuurlijk altijd mailen, of uw vragen stellen via de handige chatfunctie op onze website. En voor noodgevallen kunt u ons 24/7 bereiken op ons speciale calamiteitennummer.

De standaarden van Fémur beheer.

In de markt zetten van het vastgoed / onder de aandacht brengen van potentiële huurders
Afhandelen van het administratieve proces
Voeren van gesprekken met geïnteresseerden
24/7 bereikbaarheid
Opstellen huurovereenkomst en huishoudelijk reglement

Uitvoeren van huismeestersfunctie

Uitgeven van sleutels en inspecteren van de woning, appartement, bedrijfspand of bedrijfsunit

Gevraagd en ongevraagde inspecties

Innen van de huurpenningen en borg

Aansturen van onderhoudsbedrijven voor klein onderhoud

Begeleiden van mutaties

Voorbereiden en begeleiden van groot onderhoud

Meer informatie.

Onder ‘diensten‘ vindt u per onderwerp meer informatie. En mocht u vragen hebben, dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen.