Financieel
VvE Beheer.

Wij beschikken over ons eigen administratiekantoor. Dat betekent dat we alle kennis en benodigdheden in eigen huis hebben. Onze medewerkers nemen de tijd om u uitleg te geven over de huidige financiële situatie bij uw VvE. In klare taal. U kunt sowieso altijd uw administratie inzien in ons online portaal.

Wat verstaan wij onder financieel vve beheer.

Klik op een onderwerp hieronder om direct naar deze informatie te gaan.

De volledige financiële administratie altijd
up-to-date.

Wij voeren de volledige grootboekadministratie. Alle inkomsten en uitgaven worden wekelijks verwerkt, zodat uw administratie altijd up-to-date is.

De solide basis voor een goede planning.

Geen verrassingen achteraf, maar een gedegen financiële planning. Hierdoor weet u wat er wanneer gaat gebeuren en wat de financiële consequenties zijn. Onze medewerkers kunnen u laten zien wat er gebeurd is in het verleden en wat het financieel vooruitzicht isar u financieel naar toe gaat in de toekomst. De financiële planning wordt te allen tijde gebaseerd op een meerjarenprognose (MJOP).

Financieel voordeel:
raamovereen­komsten.

Door meerdere contracten samen te voegen en/ of onder te brengen bij eenzelfde leverancier, kunnen we schaalvoordeel leveren. Het resultaat: lagere kosten voor eigenaren en gegarandeerde responstijden.

Begeleiding kascommissie.

Door advisering en begeleiding kunnen we de controlerende taak van de kascommissie vereenvoudigen. Hierdoor wordt ook hier het maximale gedaan aan het transparant werken en het voorkomen van problemen. Door middel van onze digitale kascontrole is het mogelijk de facturen te herleiden aan de vergaderbesluiten en overeenkomsten die u als VvE met uw leveranciers heeft lopen.

Duidelijk overzicht van het gevoerde financiële beleid.

Elk jaar leggen we ten overstaan van alle eigenaren verantwoording af. Dit doen we door het opstellen van een jaarrekening die op de ledenvergadering wordt gepresenteerd. Tijdens de vergadering is er ruimte voor kritische vragen en discussie.

Extra controle op de facturen.

Fémur Beheer fungeert als correspondentieadres voor alle leveranciers. Na ontvangst van een factuur wordt deze gecontroleerd op juistheid, geboekt in ons systeem en vervolgens gecommuniceerd naar de aangewezen persoon binnen de VvE. Alle facturen worden dus twee keer gecontroleerd, eerst door ons als VvE beheerder en dan door uw contactpersoon.

Offerte aanvragen.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor Financieel VvE-beheer voor  uw VvE? Vraag een offerte aan via onderstaande knop.