FEMUR BEHEER - LOGO

Veelgestelde vragen.

Vragen waar we graag antwoord op geven.

Heeft u een vraag over VvE Beheer? Maak een keuze uit één van de onderwerpen en wij geven u graag het antwoord.

Als wij het technish beheer voor uw VvE uitvoert, stellen wij onder andere voor uw VvE een meerjaren-onderhoudsplan op en ondersteunen we bij de uitvoering van onderhoud en reparaties. U kunt dan ook bij ons terecht voor reparaties aan de gezamenlijke onderdelen van uw complex.

Om uw reparatieverzoek zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, willen wij u vriendelijk verzoeken deze via uw VvE portaal in te dienen. Lukt het niet om het reparatieverzoek in te voeren kunt u voor uitleg contact met ons opnemen per e-mail via servicedesk@femurbeheer.nl of telefonisch via 078-6416410.

Om een schade zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, willen wij u vriendelijk verzoeken deze via uw VvE portaal in te dienen. Lukt het niet om de schade in te voeren kunt u voor uitleg contact met ons opnemen per e-mail via servicedesk@femurbeheer.nl of telefonisch via 078-6416410.

De status van uw reparatieverzoek is te volgen via uw VvE portaal. Voor aanvullende vragen kunt u contact met ons opnemen per e-mail via servicedesk@femurbeheer.nl of telefonisch via 078-6416410.

Het is mogelijk uw maandelijkse VvE bijdrage automatisch te laten incasseren. Stuur hiervoor een e-mail met de naar van de Vereniging van Eigenaren en uw NAW-gegevens naar financieel@femurbeheer.nl. Binnen 24 uur ontvangt u van ons hiervan de bevestiging.

Wilt u uw maandelijkse VvE bijdrage niet meer maandelijks automatisch te laten incasseren. Stuur hiervoor een e-mail met de naar van de Vereniging van Eigenaren en uw NAW-gegevens naar financieel@femurbeheer.nl. Binnen 24 uur ontvangt u van ons hiervan de bevestiging.

Indien u uw woning gaat verkopen, hoeft u eigenlijk niets te regelen met de VvE. Zodra uw woning verkocht wordt, neemt de notaris contact met ons op en wikkelen wij het financiële gedeelte samen met de notaris af.

U ontvangt de persoonlijke inloggegevens toegevoegd in het welkomstpakket. Mocht u deze niet meer in uw bezit hebben kunt u nieuwe inlogcodes aanvragen via servicedesk@femurbeheer.nl. U ontvangt binnen 24 uur een e-mail met uw persoonlijke inloggegevens.

We zijn bereikbaar via telefoon: 078 - 6999 144 of e-mail: info@femurbeheer.nl.

Een offerte vraag je snel en gemakkelijk aan op onze offerte pagina.

Als eigenaar van een appartement bent u verplicht lid van een VvE. Het lidmaatschap is dus niet opzegbaar. Enkel bij verkoop van uw appartement, eindigt ook automatisch het lidmaatschap van de Verenging van Eigenaren.

Slapende Verenigingen van Eigenaren (VvE’s) zijn VvE’s die niet actief zijn. Een slapende VvE kan voor veel problemen zorgen, zowel voor de eigenaren als het pand. Het gebouw wordt namelijk niet goed onderhouden wanneer de VvE niet actief is. Achterstallig onderhoud en een non-actieve VvE zorgen onder andere voor daling van de huizenwaarde, hoge kosten voor renovatie en onderhoud en geen prettige woonomgeving. Het opstarten van een VvE of het activeren van een slapende VvE is vaak een lastige en tijdrovende klus. Wij kunnen dit traject volledig voor u begeleiden. Aan de hand van een uitgebreid stappenplan zorgen we ervoor dat de nieuwe VvE vakkundig wordt opgericht. Van de eerste splitsingstekening van een nieuwe VvE tot aan de eerste oprichtingsvergadering kunnen wij u bijstaan.

Een offerte vraag je snel en gemakkelijk aan op onze offerte pagina.