078 - 699 9144

WAT WE DOEN.

ALLES-IN-1.  
Vve beheer zonder poespas

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Overstapservice.
Bent u niet tevreden over uw huidige VvE beheerder? Wij zorgen ervoor dat u soepel en zonder onnodige romslomp naar ons over kunt stappen. Wij nemen de overstap voor u volledig uit handen. Hebben we groen licht, dan kunnen we zelfs binnen een week voor uw VvE aan de slag.

 

Financieel voordeel: raamovereenkomsten
Door meerdere contracten samen te voegen en/ of onder te brengen bij eenzelfde leverancier, kunnen we schaalvoordeel leveren. Het resultaat: lagere kosten voor eigenaren en gegarandeerde responstijden.

 

Bereikbaarheid.
Niemand te spreken krijgen. We kunnen gerust zeggen dat dat tot de ergernis top tien behoort wanneer we het hebben over VvE beheerders. Zeker in noodgevallen. Dat begrijpen we maar al te goed. Daarom zijn we elke maandag t/m donderdag tussen 09:30 uur en 12:00 uur en tussen 13:00 uur en 15:30 uur telefonisch bereikbaar en vrijdag tussen 09.30 uur en 12.00 uur. Daarnaast kunt u ons natuurlijk altijd mailen, of uw vragen stellen via de handige chatfunctie op onze website. En voor noodgevallen kunt u ons 24/7 bereiken op ons speciale calamiteiten nummer.

Eigen vergaderzaal.
Op onze locatie in Papendrecht hebben we een ruime, professionele vergaderruimte beschikbaar. Zo weet u dat u bij vergaderingen altijd ergens terecht kunt. En het bespaart natuurlijk kosten.

Huismeesterservice.
Voor kleine klussen hebben we een vakman in dienst – een echt manusje-van-alles. Maakt uw VvE gebruik van zijn service, dan hoeft u niemand meer aan te stellen voor kleine werkzaamheden zoals het vervangen van lampen, het plaatsen van naamplaatjes en het fotograferen vanschades. Effectiever én goedkoper. Zeker omdat de huismeester openstaande klussen in één keer afhandelt.

(Ver)huurservice.

Fémur Beheer levert alles-in-1 VvE Beheer. Beheer van vastgoed voor eigenaren, beleggers en investeerders behoort daar ook toe. Al dan niet in combinatie met het beheer van een VvE. Zowel particulier als commercieel. Of het nu om huizen, kantoorpanden ofkleinschalige bedrijfspanden gaat – wijregelen alles wat er te regelen valt. Van het afsluiten van huurcontracten tot het innen van de huurpenningen. Van calamatiteiten als ruitschade, verwarmingsproblemen, elektrische storingen tot lekkages en inbraakschade. Wij zijn de schakel tussen eigenaren enerzijds en huurders en/of gebruikers anderzijds.

Wat wij voor u kunnen betekenen

 In de markt zetten van het vastgoed / onder de aandacht brengen van potentiële huurders;
✓ Voeren van gesprekken met geïnteresseerden;• Opstellen huurovereenkomst en huishoudelijkreglement;
 Uitgeven van sleutels en inspecteren van de woning, appartement, bedrijfspand ofbedrijfsunit;
✓ Innen van de huurpenningen en borg;
 Begeleiden van mutaties;
✓ Afhandelen van het administratieve proces;
 24/7 bereikbaarheid;
✓ Uitvoeren van huismeestersfunctie;
✓ Gevraagd en ongevraagde inspecties;
✓ Aansturen van onderhoudsbedrijven voor kleinonderhoud;
 Voorbereiden en begeleiden van groot onderhoud.